Onnittele Pentti Linkolaa osallistumalla juhlakeräykseen

Pentti Linkola

Luonnonperintösäätiön perustaja ja puheenjohtaja Pentti Linkola täyttää 80 vuotta tänään 7.12.2012. Säätiön perustajansa kunniaksi järjestämä merkkipäiväkeräys jatkuu vuoden loppuun.

Keräyksen tuotto käytetään vuoden 2013 aikana Pentti Linkolan perintömetsäksi nimettävän suojelumetsän hankintaan.

Lahjoitukset pyydetään osoittamaan Luonnonperintösäätiön tilille IBAN FI78 5494 0950 0224 93. Maksettaessa pyydetään käyttämään viitenumeroa 20970 tai viestiä ”Pentti Linkola 80”.

Yhteydenotot: Toiminnanjohtaja Anneli Jussila p. 040 586 3950 Suojeluvastaava Tuire Laurinolli p. 0400 977 886

Luonnonperintösäätiö on perustettu vuonna 1995. Sen päätehtävänä on suojella suomalaista metsäluontoa. Säätiö saa varansa yksityisistä lahjoituksista. Metsänystävillä on mahdollisuus osallistua metsän suojeluun ostamalla palan ikimetsää tai antamalla sellainen lahjaksi vaikkapa merkkipäivänä. Säätiöön voi tulla mukaan myös säännölliseksi kummilahjoittajaksi.

Ikimetsän ystävät tukee Luonnonperintösäätiön työtä muun muassa tiedottamalla ja neuvomalla metsiensuojelussa sekä järjestämällä hoitotalkoita ja retkiä Luonnonperintösäätiön suojelualueille. www.ikimetsanystavat.fi